Dianthus - strony WWW » Strona dla przedszkola
Zobacz przykładową realizację strony przedszkola

Przedszkole Czary Mary
 

Strona dla przedszkola

Profesjonalna strona internetowa dla Przedszkola jest źródłem informacji dla obecnym i przyszłych klientów.
Wbrew panującej opinii strona przedszkola ma 3 grupy docelowe odbiorców:

  1. Rodzice dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoprzedszkolnym (wiek grupy docelowej: 20-35 lat)
  2. Dzieci w wieku przedszkolnym (tylko klienci) (wiek grupy docelowej: 2-6 lat)
  3. Dziadkowie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoprzedszkolnym (wiek grupy docelowej: 45-60 lat)

Rodzice

Pierwsza Grupa docelowa jest najbardziej liczną grupą odbiorców. Informacje powinny być głównie skierowane do tej grupy docelowej.
Z analizy ruchy na stronach internetowych przedszkoli wynika, że największe zainteresowanie mają następujące informacje:

  1. Informacje o zapisach (rekrutacja)
  2. Galeria zdjęć (wnętrze przedszkola, okolica przedszkola, imprezy okolicznościowe)
  3. Informacje o przedszkolu

Dzieci

Kolejną liczną grupą odbiorców są dzieci uczestniczące w zajęciach prowadzonych przez placówkę.
Analiza ruchu na stronach przedszkoli wskazuje, że największe zainteresowanie dla tej grupy ma galeria zdjęć. Dzieci (nawet najmniejsze) z chęcią przeglądają zdjęcia i opowiadają o odbytych wycieczkach oraz wymieniają osoby (koleżanki i kolegów) widocznych na zdjęciach.

Dziadkowie

Niezbyt liczną, jednak bardzo ważną grupą, są dziadkowie.
Analiza poruszania się użytkowników tej grupy wykazała zainteresowanie następującymi informacjami:

  1. Informacje, o przedszkolu
  2. Metody Pracy
  3. Zajęcia dla dzieci
  4. Galeria

Komunikacja z klientami przedszkola

Na stronie internetowej powinny znaleźć się wszelkie informacje dotyczące pracy przedszkola oraz zasad w nim panujących.

E-maile do rodziców

Dla klientów przedszkola e-mail jest jednym z bardzo wartościowych mediów komunikacyjnych.
Lista mailingowa daje możliwość komunikacji e-mailowej do określonej grupy lub wszystkich klientów.
Lista mailingowa ma bardzo wysoką skuteczność odbioru, ponieważ odbiorcy oczekują informacji w nich zawartych.
Wiadomości mogą być wysyłane do rodziców określonej grupy lub/i do wszystkich rodziców.

Wiadomości wysyłane do rodziców do najczęściej komunikaty, które są wywieszane na tablicy ogłoszeń. Przewaga e-maila jest oczywista, ponieważ rodzice, którzy odbierają lub przyprowadzają dzieci do przedszkola w większości przypadków śpieszą się i nie mają czasu czytać komunikatów na tablicach.

Facebook

Publikacja treści na Facebooku zawęża się do wydarzeń, które miały miejsce w przedszkolu. Jest to znakomite medium komunikacyjne, które jednocześnie prezentuje "życie" przedszkola. Facebook w tym przypadku ma także przełożenie na pozyskiwanie nowych klientów.

Grafika

Przy budowie strony internetowej dla przedszkola bardzo ważna jest nawigacja. musi być intuicyjna dla każdej grupy wiekowej.
Grafika strony przedszkola musi być przyjazna dla każdej grupy docelowej (może zawierać elementy animacji). Musi mieć estetyczną i spójną kolorystykę.

Jesteś zainteresowany profesjonalną stroną internetową dla przedszkola? Skontaktuj się z nami.

Dokument wydrukowany ze strony: www.dianthus.pl/strona-dla-przedszkola/