Dianthus - strony WWW » Pomoc » Informowanie klientów o wygasających usługach

Informowanie klientów o wygasających usługach

Usługi realizowane przez naszą firmę, są uruchamiane na określony czas. Zazwyczaj jest to okres 1 roku. Przed upłynięciem końca danej usługi należy opłacić jej przedłużenie, by usługa działała nieprzerwanie.

Dla wygody naszych klientów wysyłamy monitu informujące o zbliżającym się terminie przedłużenia usługi

Częstotliwość i rodzaj komunikatów różni się w zależności od uruchomionej usługi.

Poniżej przedstawiamy listę, która prezentuje terminy wysyłanych informacji.

Domeny:

  • 90 dni;
  • 60 dni;
  • 30 dni;
  • 15 dni
  • 10 dni;
  • 1 dzień.

Pakiet wsparcia i aktualizacji systemu CMS:

  • 90 dni;
  • 60 dni;
  • 30 dni;
  • 10 dni;
  • 1 dzień.

Usługi hostingowe:

  • 90 dni;
  • 60 dni;
  • 30 dni;
  • 10 dni;
  • 1 dzień.

Certyfikaty na tunel SSL:

  • 90 dni;
  • 60 dni;
  • 30 dni;
  • 15 dni;
  • 10 dni
  • 1 dzień.

Usługi administracyjne:

  • 30 dni;
  • 15 dni;
  • 10 dni
  • 1 dzień.

Informacje są wysyłane na podany przez klienta adres e-mail.

Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT - proforma, które przesyłamy drogą e-mailową (PDF).

Data aktualizacji dokumentu: 2014-07-03

Dokument wydrukowany ze strony: www.dianthus.pl/pomoc/informowanie-klientow-o-wygasajacych-uslugach/