Dianthus - strony WWW » Pomoc » Dostaję ogromną ilość SPAMu

Dostaję ogromną ilość SPAMu

Pytanie:

W ostatnim czasie otrzymuję ogromną ilość spamu. System automatycznie rozpoznaje, że jest to SPAM i modyfikuje temat tej wiadomości dodając *****SPAM*****. Wiem, że nie kasujecie żadnych wiadomości klientów, ale czy istnieje możliwość zablokowania tych niechcianych wiadomości?

Odpowiedź:

Każdy SPAM rozpoznany w naszym systemie jest oceniany systemem punktowym. Punkt progowy, kiedy system rozpoznaje, że wiadomość jest SPAMem to 5 punktów.
Na życzenie klienta możemy uruchomić blokowanie dostarczania wiadomości od określonego poziomu. Zazwyczaj jest to poziom około 10-14 punktów. Ustalenie takiego poziomu powoduje niedostarczanie (zablokowanie) około 95% niechcianych wiadomości, które dotarły do skrzynki i zostały określone jako SPAM.

Jeśli jesteś zainteresowany/a taką modyfikację, prosimy o kontakt.

W zgłoszeniu należy podać adres, adresy e-mail lub domenę do blokady.

 

Pytanie:

Co zrobić, jeśli system antyspamowy nie rozpoznaje SPAMu i otrzymuję niechciane wiadomości bez zmiany tytułu?

Odpowiedź:

Do oznaczenia wiadomości jako SPAM jest wymagana odpowiednia ilość punktów oceniających wiadomość. Punkty te są nadawane przez szereg testów, a także historii wcześniej otrzymanego SPAMu.
Nasze serwery posiadają odpowiednie mechanizmy do nauki, które wiadomości są niechciane. Najlepszym rozwiązaniem jest utworzenie folderu w którym uzbieramy dowolnie dużą ilość spamu. Prosimy o przesłanie nazwy tego folderu do naszego administratora.
Administrator uruchomi program uczący, który nauczy nasz system antyspamowy, by w kolejnych e-mailach oznaczał niechciana pocztę jako SPAM.

Dokument wydrukowany ze strony: www.dianthus.pl/pomoc/dostaje-ogromna-ilosc-spamu/