Dianthus - strony WWW » Informacje » SEMcamp - 2009-01-21

SEMcamp, 2009-01-21, Warszawa

Branżowe spotkanie specjalistów, którzy zajmują się SEM (Search Engine Marketing).

Firma Dianthus miała przyjemność uczestniczyć w spotkaniu branżowym SEMcamp. Spotkanie odbyło się w Warszawie w budynku Szkoły Głównej Handlowej.

Tematami omawianymi na tym spotkaniu, były:

  • Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie) - Techniczne i metodologiczne aspekty śledzenia konwersji w Google Analytics. Niestandardowa konfiguracja Google Analytics w zastosowaniu specjalisty SEM.
    Mariusz przedstawił kilka praktycznych aspektów, które z pewnością wykorzystam przy analizie ruchu na stronach internetowych.
  • Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl) - testowanie przekazów reklamowych w kampaniach linków sponsorowanych. Jak szybko i skutecznie testować teksty reklamowe i porównywać ich efektywność?
    Przemek zobrazował sposoby przeprowadzania testów na treściach reklamy...
  • Bartek Berliński (Berlinski.pl) - Dzień Specjalisty SEO w dużym e-commerce. Jak wygląda pozycjonowanie wielkich serwisów internetowych i czym się różni od pracy pozycjonera pracującego w małej firmie?
    Prezentacja Bartka dopełniła spotkanie konkretami oraz problemami jakie on miał na swojej SEO drodze.

Bartek Berliński Przemysław Modrzewski

Spotkanie obfitowało w wiele ciekawych, czasami może nawet kontrowersyjnych wypowiedzi specjalistów branży marketingu internetowego.

Miejmy nadzieję, że to spotkanie stanie się cykliczną imprezą, na której będzie można wymienić się swoimi doświadczeniami i korzystać z doświadczeń innych specjalistów.

Dokument wydrukowany ze strony: www.dianthus.pl/informacje/semcamp-2009-01-21/