Dianthus - strony WWW » Informacje » Nowy system raportowania AdWords

Nowy system raportowania AdWords

nowy system raportowanie adwords w dianthus03-10-2011

W dniu dzisiejszym uruchomiliśmy nowy system prezentacji raportów AdWords dla naszych klientów.

Nowy raport już został wysłany na Państwa adresy e-mail.

Raport ten zawiera następujące elementy:

  • Kliknięcia - Ilość kliknięć w danym okresie;
  • Wyświetlenia - Ilość wyświetleń w danym okresie;
  • CTR - Stostunek ilości wyświetleń do ilości kliknięć;
  • Śr. CPC - Średni koszt za kliknięcie;
  • Śr. CPM - Średni koszt za 1000 wyświetleń;
  • Koszt - Całkowity koszt;
  • Utrata udziału w wyśw. (budżet) - Informacje o czasie, kiedy nie wyswietlała się reklama z powodu niskiego budżetu.
Dokument wydrukowany ze strony: www.dianthus.pl/informacje/nowy-system-raportowania-adwords/