Dianthus - strony WWW » Hosting » Czas reakcji na awarię

Czas reakcji na awarię usługi Hostingowej

Usługa dostępna dla klientów posiadających Usługę hostingową "Hosting elastyczny".

Czas reakcji na brak dostępu do serwera

Niedostępność usługi spowodowana awarią serwera:
Podjęcie zgłoszonej Interwencji: 1 godzina
Naprawa usterki: 6 godziny
Dostępność pomocy technicznej w sytuacji awarii: 24/7

Gwarancja dostępności usługi hostingowej:

Gwarantujemy dostępność usługi na poziomie 99%. Nasze serwery są podpięte pod system monitoringu, który stale nadzoruje działanie newralgicznych elementów usługi.
Nasz system monitoringu informuję obecnie o poziomie dostępności: Service uptime: 99.97% (stan na dzień 29.06.2012).

Odszkodowania w przypadku dłuższego czasu usterki.*

Rekompensata za godzinę opóźnienia (% opłaty rocznej za usługę hostingową): 2 %
Maksymalna rekompensata (% opłaty rocznej za usługę hostingową): 100 %

Wyłączenie odpowiedzialności:

Firma Dianthus nie odpowiada za brak dostępu do usługi wynikającego z

  • niepoprawnie działającego łącza klienta;
  • awarii łącza dostawcy usługi;

* odszkodowanie nigdy jeszcze nie musiało być wypłacane.

Dokument wydrukowany ze strony: www.dianthus.pl/hosting/czas-reakcji-na-awarie/